Nowy temat Wróć do listy tematów



Yajilin

napisał OlaGM | 28.02.2018 11:54

W rozwiązaniu Yajilin są dwa zaczernione pola stykające się bokami. Pole z "1->" oraz to nad nim. Mam rozumieć, że jak jest zaczernione z cyfrą i strzałką, to się nie liczy?


Odpowiedz


Pole ze strzałką nie jest traktowane jako zaczernione. Inaczej mówiąc, pole ze strzałką może stykać się z czarnym polem.

napisał SFINKS | 28.02.2018 18:19 | Odpowiedz



No ale przez niezaczernionie należy poprowadzić łamaną, a nie ma jej tutaj. To jest bardzo nieprecyzyjne

napisał Thun | 03.03.2018 16:38 | Odpowiedz



Przykład rozwiewa wszelkie wątpliwości.

napisał SFINKS | 03.03.2018 20:27 | Odpowiedz



Partnerzy Fundacji:

Microsoft Britnet Pałac Domaniowski WhyBlack
Facebook - Odwiedź nas
Należymy do World Puzzle Federation WPF
Wszelkie prawa zastrzeżone | Copyright Sfinks 2012
Projekt i wykonanie: WhyBlack